Döne Keklik

Döne Keklik
@keklikdone
Hiçbir zaman söyleyecek fazla sözüm yoktur,onun için susarım.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sizinki kadar katılaşmış kalbe daha önce hiç rastlamadım.
İnsan yavaş gitse, güneş çarpar,hızlı gitse kan ter içinde kalır ...
Annem öldü bugün.Belki de dün ,bilmiyorum .