Kalp kırmak kolaydır; onarmak bazen bir ömür sürer.
İnsan en çok, değer verdiği kişinin kırdığı yerden incinir.
Bir özür, söylenen sözü geri getirmez; kırılan kalbi de her zaman onaramaz.
Kırılan güven, çatlayan cam gibidir; izi hep kalır.
Bazı yaralar görünmez, ama en çok onlar acıtır.
Bir kalbi kırmadan önce, içinde senin de bir yerin olabileceğini unutma.
Sözler unutulur sanılır, ama kalpte bıraktığı iz kolay silinmez.
"Kalbi incitmek bir an, vicdanı susturmak bir ömürdür.
İnsan bazen sessiz kalır; çünkü kırıldığı yeri anlatacak kelime bulamaz.
En ağır yük, kırılmış bir kalbin sessizliğidir..