Kemal güleç

Kemal güleç
@kemal0619
Ne olur çekme ellerini karanlığımdan Bir sen kaldın dünyada güzel bildiğim
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İstanbul yalnızlığı Yaşamak bir kör dövüşüdür amansız Milyonlar bir seldir bu şehirde akıp gider Bu yerde insanlar bin yıldan beri Yalnız yaşadılar, yalnız öldüler Bu şehirde bir pastır yalnızlık Bir zincirde yüzyılların bıraktığı Yum gözlerini daha iyi göreceksin Seni çepeçevre saran bu yalnızlığı

Kemal güleç

, bir kitap okudu
Puan vermedi·277 syf.·
2025 8. kitabı
Ümit Yaşar Oğuzcan
8.8/10 · 10bin okunma
"Olduğun gibi seviyorum seni. Olmanı istediğim gibi değil! Hiç olmayacağın gibi değil. Neredeysen orda dur. Nasılsan öyle kal."
Alıntı
Ayrılık diye bir şey yok. Bu bizim yalanımız. Sevmek var aslında, özlemek var, beklemek var.
Alıntı