Kemal Baran

Kemal Baran
@kemalbaran
Söylenemeyenler söylenip duruyor içimde. Söylense "keşke", söylenmese "keşke"
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Zayî olmuş sensiz geçen her zaman her saat
Öpsen geçer, sarılsak unuturuz.
Öldü, hepsi bu. Neden öldüğünün önemi yok, bir insanın neden öldüğünü sormak saçmadır, neden öldüğü zamanla unutulur, yalnızca bir tek sözcük kalır geriye, öldü. Körlük, José Saramago

Kemal Baran

, bir kitap okudu
Puan vermedi·118 syf.·
Beğendi
·
2021 14. kitabı
Molière
8.1/10 · 28bin okunma