ɢ.s

ɢ.s
@kendi_evrenim
"Evde en çok okumakla vakit geçiriyordum. Böylece içimde kabaran duyguları dış etkilerle bastırmak istiyordum. Okumak bana uygun tek dış etkiydi. Okumaktan şüphesiz çok faydalanıyordum: Kitaplar bana zevk, heyecan, ıstırap veriyordu”
Sayfa 52
Reklam
“Anlayışlı bir adam kendisine saygı duyabilir mi hiç?”
“Büyük bir aşkla sevdiğin Rosaline’i, Öylece, çabucak bıraktın ha! Gençlerin sevgisi, Yüreklerinde değil de gözlerindeymiş demek.”
“Umut, en son ölen duygudur.”
“Sanki ömrüm boyunca seni özlemişim de bunu hissedip hayatımı girmiş gibi”
Reklam