trnç

trnç
@kendiimveben
gene de bir deliye ve normal bir insana bunun ne olduğunu sorarsam,aklı başında olan "kravat" yanıtını verecektir.kimin doğruyu söylediği değil,doğru yanıtı verdiği önemli
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
ben de o yüzden ağlıyorum işte hapları aldığımda nefret ettiğim birini öldürmeye çalışıyordum.içimde başka,sevebileceğim veronikalar olduğunu bilmiyordum
bütün o olanların saçmalık olduğunu biliyordu artık. imkansız aşkını bir bahane,aslında beklediği yaşamdan çok farklı sürdürdüğü yaşamdan kopma fırsatı olarak kullanmıştı
her normal insan gibi ağlayabilir,telaşlanabilirdin,ruhunun yukarılarda bir yerde bu kötü durumlara gülerek baktığını unutmaman yeterliydi
hadi, hadi, Adrian, metin olalım. kalbimiz ağlasa da gözümüz kuru kalsın. hayat gözyaşlarımıza değmez.