gene de bir deliye ve normal bir insana bunun ne olduğunu sorarsam,aklı başında olan "kravat" yanıtını verecektir.kimin doğruyu söylediği değil,doğru yanıtı verdiği önemli
ben de o yüzden ağlıyorum işte hapları aldığımda nefret ettiğim birini öldürmeye çalışıyordum.içimde başka,sevebileceğim veronikalar olduğunu bilmiyordum
bütün o olanların saçmalık olduğunu biliyordu artık. imkansız aşkını bir bahane,aslında beklediği yaşamdan çok farklı sürdürdüğü yaşamdan kopma fırsatı olarak kullanmıştı