Kendim gibi biri olsun isterdim yanımda. Kim istemez ki
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Şairin dediği gibi insanlara olan güvenim okadar yok olduki elimden gelse kendi cenazemi kendim yıkarım çünkü biliyorum ki ayağına çamur bulaşan onuda laf eder,,,
Alıntı
Et sohbet yaz bakalım gibi sohbet mesajı atın demedim konuyu ben bulup ayrıntılı şekilde ben yazacaksam zaten kendim mesaj atarım 😁
Her şeyin en güzelini hak ediyorsun sevgili kendim. Ama sürekli kendini ağlarken buluyorsun...🌿
“Bir kere de bana sen rahat ol ben hallederim denilmedi. Ne varsa kendim hallettim.”