' genel mutluluk' için uğraşıyorlar... Hayır, ben dünyayı bir kez geldim Ve bir daha gelmeyeceğim: ' genel mutluluk ' falan bekleyemem... ben kendim için yaşamak istiyorum, yoksa hiç yaşamayayım, daha iyi...
Üzgün müydüm? Bunu uzun zamandır ilk kez düşünüyordum. Özlemiş miydim onu? Onu ara sıra herkesten gizli özlediğimi biliyordum. Ama özlediğim o muydu, onun yanındaki kendim miydi, yoksa o eski güzel günler miydi, karar vermesi zordu.