Tuba

Tuba
@kendimlee
Ruhum ve beynim hürdür,onları hiç kimse esir edemez... instagram.com/kendince_okur__... Twitter.com/calikusu__01
"Tabii inanırım. Ben çılgınca şeylere hep inanmışımdır zaten.."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Gerçek olmalarım o kadar çok istiyordum ki... Orada bana ihtiyaç duyulduğunu, istendiğimi, yaşadığımı hissediyordum. Buradaysa..."
"Sanırım onlar beni bekleyen aşkı temsil ediyorlar. Hayatımı değiştirecek kadar cesur muyum acaba?" Derin bir nefes alıp şöyle dedim: "Gerçek şu ki Stace, yalnız kalmaktan çok yoruldum. Aşk, tutku ve çocuk istiyorum. Hem de hepsini.."

Tuba

, bir kitap okudu
Puan vermedi·192 syf.·
2025 13. kitabı
Kristin Hannah
8/10 · 2.870 okunma