Tuba

Tuba
@kendimlee
Ruhum ve beynim hürdür,onları hiç kimse esir edemez... instagram.com/kendince_okur__... Twitter.com/calikusu__01
Yağmur, seni bekleyen bir taş da ben olsaydım Çölde seni özleyen bir kuş da ben olsaydım Dokunduğun küçük bir nakış da ben olsaydım Sana sırılısklam bir bakış da ben olsaydım Uğrunda koparılan bir baş da ben olsaydım Bahîra’dan süzülen bir yaş da ben olsaydım" 🤍
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"..eğer bugün dünyadaki son günün olacak olsaydı hayatta yaptıklarınla gurur duyar mıydın?"
"..Bahşı'yım vuslat muradım ermeyince komam seni"
"Bazen gerçekten mucizeler oluyor sanırım."
"Yanağıma kondurduğu öpücük ıslak, kaygan... ve gerçek. "Hey," dedi geri çekilirken, "sen sıcaksın." "Daha önce sıcak değil miydim?" Başını ciddiyetle iki yana salladı. "Bana dokunduğunda... rüzgâr dokunuyordu sanki."