Hani diyor ya;
"İnsanlara olan saygımı kaybetmemek için insanlardan uzak duruyorum" diye
Ama uzak durdukça daha çok yitiriyorum insana olan saygımı... Daha çok yıkılıyor inancım...
Kaçtığım yerden hiç gidememişim meğerse :)))
"Allah'ım al canımı, üzerine uzandığım mezarın içine gireyim.. Ey ecel, yetiş imdadıma, muradıma ereyim.. Ey sevgiliyle aramda perde olan hayat, gayrı çekil aradan..."
"O günkü sözler kendisi için bir ahitti, bir yemindi.
'Sen oldukça şakıyacak, sensiz susacağım! ' demişti. Sonraki bütün zamanlarda eğer konuşursa bu yemini bozacağını düşünmüş, yeminini bozarsa da, onu kaybedeceğinden korkmuş, sonuçta susmuş hep susmuştu.."