Uyumak..uyuşmak..düşünmemek, hissetmemek, duymamak.. Çok büyük nimet çok... Gözlerimin kapasam sonsuza kadar, sonsuza kadar uyusam.. Uyansam sonra,gerçekten uyansam, kendime gelsem yada kendim bana gelse yeniden başlasak , yeniden doğsak ve bu defa yaşabilerek, sevip sevilerek, birine nefes olup nefes alarak, birinin nefesi olarak..birbiri için, birileri için yaşayarak.....