Tuba

Tuba
@kendimlee
Ruhum ve beynim hürdür,onları hiç kimse esir edemez... instagram.com/kendince_okur__... Twitter.com/calikusu__01
"Geceleri yatağa uzanır ama uyuyamazdım. Nefret edecek bir sürü şey gelirdi aklıma ama sonunda yine kendimden nefret ederdim..."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Ağlamak istedim ama gözyaşım tükenmişti..."
"Geceleri çok düşünmekten gündüzleri başım ağrırdı."
"Ölüm gir koluma götür beni nuruma..."
Uyumak..uyuşmak..düşünmemek, hissetmemek, duymamak.. Çok büyük nimet çok... Gözlerimin kapasam sonsuza kadar, sonsuza kadar uyusam.. Uyansam sonra,gerçekten uyansam, kendime gelsem yada kendim bana gelse yeniden başlasak , yeniden doğsak ve bu defa yaşabilerek, sevip sevilerek, birine nefes olup nefes alarak, birinin nefesi olarak..birbiri için, birileri için yaşayarak.....