📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Bir kemiğin bu kadar çabuk iyileşmesi inanılmaz bir şey. Keşke kalp de kemikler kadar dayanıklı olsaydı. Biraz alçı, iki ay yatak istirahatı ve yaşasın! Kırık kalbin iyileşti işte. Keşke gerçekten böyle olsaydı.."
*Bırak seni seviyorum demeyi,bir günaydını bile çok görür olduk birbirimize.
Tükenen sevgimiz mi yoksa dilimiz mi varmıyor...
...
korkuyorum işte.. Sevginin tükendiğini bilmekten korkuyorum..*
"Beni kötü yetiştirdiler. Annemde babam da bana gerekli eğitimi vermediler. Yaşamak için demek istiyorum. Bana yaşamasını öğretmediler. Daha doğrusu bana her şeyin öğrenilerek yaşanılacağını öğrettiler. Yaşanırken öğrenileceğini öğretmediler. Bende kolayca razı oldum bana öğretilen bu yanlışlara.. İnsan kendi bulurmuş doğru yolu. Ben bulamazdım. Bulamadım. Bana, başkalarına gösterdikleri basmakalıp yolları öğrettiler. Başka türlü itina ile tutmalıydılar beni. Daha fazla değil. Farklı. Normal bir insan olmaya zorladılar, bana boş yere zaman kaybettirdiler olmayıncada anormal dediler... Bende kendimi anlamadım bütün hayatım boyunca normal bir adam olmaya çalıştım..."
Oğuz Atay