Tuba

Tuba
@kendimlee
Ruhum ve beynim hürdür,onları hiç kimse esir edemez... instagram.com/kendince_okur__... Twitter.com/calikusu__01
"İnsanlar Fuji-Yama’ya kendi kendileriyle konuşmak için çıkmıyorlar herhalde. Tanrı’ya saygı sunmak olmalı amaçları. Tanrı’nın katı yüksektir; insanlar karınca gibi, solucan gibi tırmanırlar oraya. Zavallılar, mutsuzlar günahlarının bağışlanmasını diliyorlar, ayaklanıyorlar böylece. İnsanın canlılığının gizi buradadır işte ..."
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"İkizinizin hergün böyle zor olacağını mı sanıyorsunuz? Hayır, bugün zorsa yarın değildir. Hadi, durmayın, yekinin! Dişinizi sıkın,.."
"Çünkü bir insan büyüklüğü ancak yitirildiğinde anlaşılır. Bu her zaman böyledir ve böyle olacaktır.