04:00
Bana sorma bende de bir yolu yok Dönüp durup yine başa sarıyom Kısa yolları arıyorsan onu kendin bulacaksın... 🪐
Müzik
Kendinize zaman ayırın; Bir şarkılık, Bir şiirlik, Bir kahve içimlik. Hayatı ciddiye alın, Bir tebessümlük...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İyi geceler
Birilerine kendinden ödün vererek, sürekli emek vererek, her hatalarını görmezden gelerek ya da iyilik yaptıkça sevileceğini sanıyorsan en büyük yanılgılardan birinin içindesin. İnsanlar çoğu zaman fedakârlığı karakter olarak değil, alışkanlık olarak görür. Sen verdikçe daha fazlasını beklerler. Sınır koymadığında iyi kalpli değil, ulaşılması kolay biri olursun. Değerini sen düşürdüğünde kimsenin gelip onu yükseltmesini bekleme. Hayatta herkes sevgiyi hak etmez, herkes emeği de hak etmez. Hak etmeyen insanlara verdiğin her emek, senden eksilen zamandır. Bir gün dönüp baktığında, uğruna çabaladığın insanların çoğunun senin yokluğunu değil, sunduğun imkânların yokluğunu özlediğini fark edersin. İşte o zaman anlarsın ki mesele seni sevmeleri değil, senden faydalanmalarıymış. İnsanlara kendini sevdirmeye çalışma. Kendin ol, sınırlarını koru ve gerektiğinde “hayır” demeyi bil. Seni gerçekten seven biri, senden ne kadar ödün verdiğine göre değil, kim olduğuna göre yanında kalır. Geri kalanlar ise sen vermeyi bıraktığın gün sessizce hayatından çıkar. Bu da kayıp değil, gereksiz yüklerden kurtulmaktır.
1000Kitap
'Kendin ağlar, kendin söversin Hiçbir şey gözün görmez olur Dünyaya perde çekersin.'
Müzik
"Kuğu kendisini beyazlaştırmak için uğraşmak zorunda değildir. Sen de kendin olmak için bir şey yapmak zorunda değilsin." Lao Tzu
1000Kitap
Kendin için en çok...
Karşımızdaki insanı takdir edebilmeyi,güzel hasletlerini ifade etmeyi,seviyorum demeyi çok görmeyelim..Eksilmeyiz..Bir “çok güzelsin(ki gerçekten)” sözü bile nasıl mutlu ediyor..Lütfen güzel görüp,güzel diyelim..Ölmeyiz… @kalem_kolik