Büşra Çiçek

Büşra Çiçek
@kendineokur1
"Yıldızların hırsızları mı var Tutamam tutamam hep yeni bir gün doğar "
Aslında gitmelerin çare olmadığını biliyorum, Gitmekten başka çare olmadığınıda.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
''Bir insandı,her şeyden önce, Benzerini görmeyecek gözlerim.''
''Gözlerinden öperim.O güzel burnuna yıldızlarca öpücük...''
Çok mu ayıp hala mutluluk istemek? Neyse zaten hiç halim yok.
Müzik