kendihallindsm

9/10
·335 syf.··
Beğendi
·
2026 1. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 13 Mayıs 2026 17:18
"Bende böyle zamanlar da "Kör kuyularda merdivensiz kal Dante", demeyi çok severim. Yine harika bir yerde son vermişsin. Nişana hazırız biz ne zaman gelir davetiye Eda AkkuşBir Cinayet Masalı: Kin ♡♡
Kitap Alıntısı
Bir Cinayet Masalı: KinEda Akkuş · Oleksa Yayınevi · 20264 okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
9/10
·428 syf.··
Beğendi
·
2025 5. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 17 Nisan 2025 00:12
Merhabalar.. Öncelikle ilk defa polisiye kitap okuduğumu başta belirtmek istiyorum.. Ve ilk olmasına rağmen muhteşem. Kitabı cinayet gerilim ve polisiye okumayı seven herkese tavsiye ederim. O kadar güzel bir yazarı var ki, üstelik çokça sempatik. Kitaba gelecek olursam. Olaylar o kadar derin ki spoiler vermeden nasıl söylenir bilmiyorum ama tek nefes bitecek bir kitap çünkü ben 3 günde okudum çokça üstünde dursaydım eğer en aza inerdi eminim. Bu Bir Cinayet Masalı - Köken Severek okuyacağınız ve hızlıca akan bir kitap şiddetle okumanızı tavsiye ediyorum... Sevgili yazar Eda akkuş kalemine sağlık bu şekilde devam etmelisin.. Eda Akkuş
Bu Bir Cinayet Masalı - KökenEda Akkuş · Dorlion Yayınları · 202426 okunma
Siyahın Buruk Tebessümü
9/10
·327 syf.··
Beğendi
·
2023 65. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 21 Eylül 2023 01:10
Ahh, Ezgi çora keşke bu kadar sessiz kalmasaydın onca yaşadıklarına o kadar üzgünüm ki. Ushanla olan yaşanmışlıklara ve yasanabilicek olanlara keske bir şans verseydin. Belki herşey daha güzel olabilirdi. Sen babanın sevgisini kazanmak için ushanı yok etttin ama babanın sevgisini de kazanamadın ve ushanı ise tamamen kaybettin. Her sey daha güzel olabilirdi herkesin seni umut görmesi gibi artık sende umut etmekten vazgeçme.. Ushanı aslında baban icin degil de gecmiste yaşadıkların için terk ettin, günlüğünde bahsettiğin herşeyin ushan bir sekil de okuması ve ona rağmen sana inanmayip arkasına bakmadan gitmesi en az senin kadar bende öylece izledim. Sindiremiyorum.! Ve Ezgi Çora kendini kaybedip 14. Çizdikten sonra en güzel tebessümünü ushan'a bahşederek gözlerini sonsuzluğa kapatıyor. Mavinin küçük vedasınaydı, siyahın buruk tebessümü.. İçim olduğundan cok daha fazla acıdı. Okurken Kendimi bulduğum bir kitap sonu daha. Keyifli okumalar dilerim.. Sevgili Ezgi Çora Gel. Gel ve kurtar beni. Sesini, yüzünü, kokunu hatırlamasam da gel artık. Siyahın Buruk Tebessümü
1000Kitap
Siyahın Buruk TebessümüZeynep Sey · Ephesus Yayınları · 20171,348 okunma
Var mısın?
9/10
·320 syf.··
Beğendi
·
2023 67. kitabı
·
127 günde okudu
·
Okunma: 01 Ekim 2023 00:19
Doğan Cüceloğlu şöyle bi cümlesi var. "Başkasıyla sohbet edebilmek için kişinin öncelikle kendisiyle sohbet etmeyi öğrenmesi gerekir".. diyor. Ben bu kitabı okumaya başladığım da bi süre yarım kalmıştı, ama şimdi bayağı düzenli bir şekilde okuyorum. Güzel yanı ise, düşüncelerim değişiyor kendimi geliştiriyorum ve çözüm odaklı ne varsa çok daha verimli oluyor kitap resmen bunu öğretiyor. Kendimi buluyorum ve okudukça daha fazla okuyasım geliyor. Çokça tavsiyeleri var bu oldukça insana avantaj sağlıyor. Hatta bir cümlesinde de şöyle geçiyor " Her gün kendine on beş dakika ayır ve o gün içinde yaşadığın duyguları gözden geçirip sakince gözlemle. inanın, bu şekilde her gün devam eden birinin gözlemleyen bilinci gittikçe güçlenir..'' (o kadar doğru ki) :) Bu kitabı tavsiye ederim muhakkak okunmalı yanınıza rehber olabilecek bir kitap keyifli okumalar.. ( Hayatımın en önemli tanığı benim) o kadar doğru ve yerinde bir cümle..
1000Kitap
Var mısın?Doğan Cüceloğlu · Kronik Kitap · 202137,8bin okunma
10/10
·536 syf.··
Beğendi
·
2023 44. kitabı
Gizem Aslan watpad üzerinden 3 senedir sıkı takipçim kendisi. Kuralsız bildiğiniz 3 yaşında onunla ilk watpadde tanıştım çok güzel bir kitap. Baş karakterler Yeşim ve Yigit en çok karşılaşacağınız cümle ise "Başım agrıyor". Ve bazı sayfalarında değişiklik yaptığını söylemişti yazarımız bu kitap'ı anlatmayla asla bitiremem o yüzden kesinlikle almanızı veyahut watpadd üzerinden okumanızı tavsiye ederim Kuralsız I ın bölümleri hala yayınlamak da bildiğim kadarı ile yeniden söylemek istiyorum okumaya değer bir kitap.. Not:Şans'lı vardı bir de minnoş..♡ Kiraz Kuralsız I ♡ /Bütün kitaplarını hayranlıkla okudum ve okumaya devam ediyorum. Eline emeğine sağlık GİZEM ASLAN(Kirazım)♡
1000Kitap
Kuralsız IGizem Aslan · Epsilon Yayınevi · 2023133 okunma