Kadir Emre Parlak

Kadir Emre Parlak
@keparlak
Bi' şeylerin üstesinden gelmenin en iyi yolu müzik dinlemek galiba..
Müzik
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Benimle mutfakta gecenin bir yarısı yavaşça dans et ve sonra tezgahta oturup kahve ile kurabiye yiyip birbirimize biraz daha aşık olalım.
Edebiyat
Hava durumu ne olursa olsun, her zaman gökyüzüne aşık olan insanlar vardır ya hani, belki bir gün beni de aynı şekilde sevecek birini bulacağım.
Edebiyat
Keşke beni sessizce izleyecek, tüm alışkanlıklarımı ve tuhaflıklarımı yakalayacak ve beni hala sevecek biri olsaydı. Gülümserken ya da ağlarken güzel özelliklerimin yüzümü nasıl tanımladığı içinde kaybolup beni hala seven biri...
Edebiyat
Dünya malikanemde bi' virüs felaket etti. Müdahale gerek bu meret dünyamı enkaza çevirdi. Engel koydum önüne bu bi' kültürel direnç, Kırıldı engel bitecek insanlıkta gönenç. #KEP
Şiir