Gerekli olduğu konusundaki görüşünüzü katiyyen kabul edemeyeceğim. Zira böyle kitapların, böle gerekliliklerle prangalanması son derece yanlış olurdu. Bazı sahneler hakikaten gözünüzde yaz dizilerini canlandırıyor, tabi kitap yazıldığı yılı değil okuduğum yılı göz önünde bulunduruyorum ;)