Kerim Terzi

Kerim Terzi
@kerimterzi
“İnsanlar kötüydü kitaplara sığındım”
Ah! Sırtlanlar gibi haykıran iğrenç halk! Buradan kurtulamayacağımı, bağışlanmayacağımı kim bilebilir?.. Beni bağışlamamaları imkansız! Ah! Sefiller! Sanırım merdivenden çıkıyorlar... SAAT DÖRT
Sayfa 77·Kitabı okudu
Ecem isimli okura yanıt verildi
Kerim Terzi
Okuyucuyu içine çeken ve o anlara şahit olma hissi yaşatan bir kitap olması nedeniyle okuyan herkesi etkilemiştir