Zaman böyle bir şeydir; ileri geri döner durur. Yakınlıklar uzaklıklarla yer değiştirir. Sonra o uzaklıklar başka bir yerde, başka bir şekilde tekrar yakınlık haline gelir. Galiba olgunlaşmak diye buna diyorlar; her şeyi kabul etmeye başlıyorsun... İnsan beyni mükemmel bir çiftçi; durmadan ekip biçiyor... Sonunda, olan biten her şeyi anlıyorsun. Anlamak çok tehlikeli bir şey...
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
... İnsan benim kadar uzun yaşadığında bir şey öğreniyor: insanlar ne tamamen iyi ne de tamamen kötüdür. Hayatlarımız karanlıkla ışık arasında gelip gider...
Başkasının derdi her derde devadır: Bakar bakar, 'Benden kötüleri de var,' deyip haline şükreder, kendi derdini unutursun. 'Vah vah, tüh tüh,' deyip kafi merhameti gösterdiğin an görevin biter. 'Ah,' dersin, 'vallahi çok üzüldüm, ben çıkayım biraz kafamı dağıtayım.' El derdi insanın kendi derdini unutmak için edindiği zevktir.