MARAL

MARAL
@keskinkalem
Bir insana bir insan herhalde yeterdi. Fakat o da olmayınca? twitter.com/maralgillerden?...
Radyoloji Teknikeri
İstanbul
1998
49 okur puanı
Mart 2018 tarihinde katıldı
Reklam
...eskiden olsa ağlayınca derin bir nefes alır biraz olsun rahatlardım.ancak şimdi gözlerim kuruyor her damlada, tüm acılarım orada birikmiş her göz kırpışımda çiziyor kanatıyor sanki . geçmediği yetmez gibi dahada acı veriyor bana hükmedemiyorum zihnime olur olmadık saatlerde kitliyor beni o acı zindanlara çığlık çığlığa haykırıyorum ”ne olur kurtarın artık beni” diye sesim nefesime karışıp kayboluyor kulaklara yer etmiyor hiç zehir oluyorum kendime ama biliyorum ki zehirin şifası yine kendisinde .... ysmne
İlişkiler
MARAL
Hayattan zevk almak lazım. Dünyaya bir kez geliyoruz sonuçta bu şansı iyi kullanmalıyız.🙂
...eskiden olsa ağlayınca derin bir nefes alır biraz olsun rahatlardım.ancak şimdi gözlerim kuruyor her damlada, tüm acılarım orada birikmiş her göz kırpışımda çiziyor kanatıyor sanki . geçmediği yetmez gibi dahada acı veriyor bana hükmedemiyorum zihnime olur olmadık saatlerde kitliyor beni o acı zindanlara çığlık çığlığa haykırıyorum ”ne olur kurtarın artık beni” diye sesim nefesime karışıp kayboluyor kulaklara yer etmiyor hiç zehir oluyorum kendime ama biliyorum ki zehirin şifası yine kendisinde .... ysmne
İlişkiler
MARAL
Kafana çok takıyorsun galiba, biraz akışına bırak her şey olacağına varır. Yoksa kendi kendini yiyip bitirirsin.