Kalbinde derin bir çizikle gezenin, günün birinde her ne pahasına olursa olsun yaranın müsebbibini affetmesi kadar kederli ve ağır bir şey yoktu dünyada. Yutkunup başımı öne eğdim...
Ne kadar az konuşsak, birbirimize sonradan yük olacak ne kadar az anı bıraksak o kadar iyiydi. Insan sonradan taşımakta zorlanacağı, bir anıya dónüşecek sözleri belki de hicbir zaman şarf etmemeliydi. Ben de öyle yaptım. İcimden başka, ağzımdan başka kelimeler çıktı.