O kadar güzrl ki Mehmetin aşkı adamı hasta eder çok güzel sevdi Gülü fakat Gül nankör olduğu için değrr kıymet bilmedi sonradan kafaya dank etti Mehmet gibisini bulamayacağı.
öncelikle ben baya güldüm çok komikti ve çok ağlatıyodu kitap hele sonu Allah ım sonu beni öldürdü Veda Caddesinde bi de bunda çok ağladım yazar bizi öldürmek istiyo ben artık eminim bundan canım Akif Selim im babasının kaderini yaşadı o da babsı gibi her şeyi unuttu bi sevdği kadını unutmadı canlarım benim canım AKİF SELİM im ve canım MİSLİNAM
kitap kesinlikle daha çok abartılmalı
aytaç en sevdiğim karakterdi adamın gülmesine ben ağlıyodum -aha güldü benim Aytaç ım diye- öldüğünde zaten beni tahmin bile edemezsiniz.Aşşırı güzel bi kitap alın okuyun .