“Çocuklara sunduğumuzun ne kadarını onlar tarafından alındığını asla bilemeyiz;her birinin kendisine has bir öğrenme tarzı vardır ve öğrendiklerinin birer parçası haline gelerek dünya ile baş ederler.”
Kitap zeka geriliği olduğu düşünülen Dibs ile terapisti arasındaki diyaloglardan oluşuyor.Akıcı olan kitap sizi ara ara duygulandırıp ara ara da Dibs’in tatlı cümleleriyle gülümseten bir yapıya sahip.Kitabı bitirdikten sonra ‘her çocuk özeldir.’düşüncesini gerçekten sindiriyorsunuz.