Bu hayatta yirmi yıl yaşadıktan sonra dünyanın yaşama­ya değer bir yer olduğunu anladım. Yirmi beş yıl yaşadıktan sonra aydınlıkla karanlığın bozuk para gibi iki taraflı oldu­ğunu, ışığın vurduğu yerde mutlaka gölgenin de olacağını anladım. Otuzuncu yılımı yaşadığım şu anda ise şöyle dü­ şünüyorum: Mutluluk arttıkça hüzün de iyiden iyiye artar. Keyiff his­settikçe çekilen acı büyür.. Bunları ayırmaya çalışırsan hayatın akışı bozulur. Bir araya getirmeye uğraşırsan başarısız olursun.
Sayfa 6