Çook… her gece aynı duayı ediyorum: “Rabbim, göndereceğin her türlü hayra muhtacım.”
Bir gün güzel geçiyor, her şey dualarımdaki gibi olacak gibi oluyor sonra yine aynı kayaya çarpıyorum. Sabrımı ve istikrarımı sınav ettiğini biliyorum.
Yine de vazgeçmiyorum.
Bazen keyifle ediyorum, bazen küskün, bazen sıkkın, bazen nötr. Ama hiç bırakmıyorum.