Keziban Tavşancı

Keziban Tavşancı
@keziban__
10/10
·64 syf.··
2024 22. kitabı
Kitap efsane hayatımda okuduğum en iyi kitaplardan biri. Düşündürücü bir kitap. İnsanların birbilerini anlaması gerek. Kitap bittiğinde ya gregor samsa yerinde ben olsaydım diye düşündüm açıkçası. Sevgili 1000kitap okuyucuları lütfen beni anlayın bu incelemeyi yazarken nasıl yazacağımı bilmiyordum o yüzden incelemeyi inceleme gibi yazamadım düzgün lütfen af ola
DönüşümFranz Kafka · Halk Kitabevi · 2021268,1bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
10/10
·127 syf.··
Beğendi
·
2024 5. kitabı
Merhaba sevgili 1000kitap kullanıcıları; Ben bu kitabı daha 2019 da okumuştum ama hala unutmadım efsane bir kitaptı. Kitapta birbirinden farklı ve insanda etki bırakacak 4 bölüm vardı. Tolstoy'un fikirleri, çıkarımları ve eserinde yer alan duygu yoğunlukları harikaydı, üslup olarak ise karmaşadan uzak ve yalın bir anlatım hakimdi . Tek soluklu bir kitap okumak istiyorsanız iyi bir tercih olduğunu düşünüyorum. İyi okumalar dilerim...
İnceleme
İnsan Ne ile Yaşar?Lev Tolstoy · Şule Yayınları · 2022234,5bin okunma
Puan vermedi
Ey çocuk! Hayran kaldım senin küçücük yüreğindeki vicdanına! Şiddet gören, "kısır karı" diye anılan teyzen şiddeti kabul etmişken, senin teyzene olan merhametine hayran kaldım. Ne çok öğrenecek şey var senden. Bıkmadan umut ettin, sıkılmadan istedin hayallerine kavuşmayı. İmkansız mıydı? Gelir miydi Maral Ana, balık olup gidebilirmiydin Beyaz Gemi'ye. Ah çocuk! Yüreğimde öyle bir yerin varki... kıskandım vazgeçmeden isteyişini. Ama sana bir yer ayırdım kalbimde ve sen balık oldun orada. Bir de istediğin gibi, "Selam Beyaz Gemi! Ben geldim." dedin. İyi niyetlerinden, sevgi dolu yüreğinden öperim ÇOCUK...
Duygu ve Düşünce
Beyaz GemiCengiz Aytmatov · Ötüken Neşriyat · 202387,5bin okunma