ezgihoya

ezgihoya
@kiddobun
Bence sevmek için sevilecek adamın sevilmeye layık olması gerekir.
Sayfa 28·Kitabı okudu
Reklam
Bizim dünyamızda ayıp görülen şey, bunlar arasında kahramanlıktan sayılıyor. İçinde yaşadıkları olayları övünerek söylediklerinde, başarılarını anlattıklarında işitsen utançtan elinde olmadan yüzünü kapatırsın. Utanç ve sıkılmak onları işitmekten ve söyleyenlerin içinde bulunmaktansa yerin dibine geçmeği emreder! Bizim rezalet bildiğimiz şeyler, bunlar tarafından doğal görülüyor.
Sayfa 28·Kitabı okudu
Fakat, heyhat! Bu kalp artık benim tanıyabileceğim halde mi? Bir zaman herkes için sevgi hissi duymaya yetenekli olan kalbim, bugün nefret duygusundan başkasını göstermiyor.
Sayfa 17·Kitabı okudu
Zira benim kederli olduğuma dikkat edeni, bunu merak edeni görmüyorum.
Sayfa 17·Kitabı okudu
Görme yetisi olan gözlerin seni görmemesi, seni görenin seni anlayamaması, takdir edememesi… Ne bileyim, buna nasıl ihtimal vereyim!
Sayfa 11·Kitabı okudu
Reklam