Sosyal medya plartformlarında neden sadece kadın bedeni -giyimi hakkında konuşanlara alkış tutup zengin ediliyor cidden merak ediyorum. Tonlarca tec*vuze,pirimle iş alımına,torpile ,haksız kazanca,milletin namusuna göz dikene ve nicelerini ses çıkarmayanlar gelmiş kadın dediğin şunu giymez yok şort giyemezmis yok efendim başörtüsünü şöyle baglamalıymış makyaj yapamazmış diye video paylaşıyor ? Pardonda bunu söyleyen erkekler açıp sözde inandıkları din olan kuranı okudu mu ?ordaki erkeklere gelen tesettüre kendileri uyuyor mu ? Gözünüzü haramdan sakındınız mı yok vücut hatlarınızı belli eden skiny tarz pantolon giyerler sosyal medyada kas gösterisi diye vücutlarını yarı çıplak paylaşırlar (ki isteyen bana gore yapsın herkesin kendi hayatı ) eşlerini aldatırlar ancak bunları yapıp kadın bedenini din üzerinden pirime dönüştürmek" ben acizim" demekten farksız lütfen milletin dinini Allahla onun arasında bırakın ve dönün bir kendinize bakın şayet faizin ecdadını sömürenler torpilin âlasını yapanlar karısını aldatanlarla dolu kendini dindar sanan erkek doluyor her yer.Hiç kimse kusursuz değildir ancak birinin kusurunu aşaglayan en büyük kusura sahiptir.İnsanların insanlığına bakın iyi geceler.
Hiçbiriniz dost değilsiniz. Hiç kimse de istemedi beni. Cidden. Laf olsun diye demiyorum. Sığamadım kimsenin yanına. İnsan olarak sığamadım.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ayakta kalmaya çalışıyorum ama kimse farkında değil. Allah biliyor çok şükür.
Bir seyirci olsaydı ömrüm benden hesap sorardı: 'Beni sen öldürdün başkalarını yaşatmak için.' Ağlarım zifiri karanlıkta, gözyaşlarımı ben bile göremiyorum. Hedefe koymuşum hayallerimi; gelen vuruyor, giden yıkıyor. Yürüyorum, kanıyor yaram; kimse beni bulmasın, yitirdiğiniz birini aramayın. Birinin yara bandı olmak yerine merhemi olsaydınız. Neek
Bazen aslında kendi kıymetimizi bizim belirlediğimizi hissedebilmemiz çok zorlaşıyor. Birinin küçük bir tenkidi bile kendimizi yetersiz hissetmemize, kendimizi küçük, kıymetsiz hissetmemize yetiyor. Daha da kötüsü bazen bu yetersizlik hissi bizde yok olma isteği uyandırıyor. Artık tek isteğimiz bu, dünyadan yok olmak. Neden? Çünkü kimse bize değer vermiyor, herkes bize kötü hissettiriyor. Bir de bu hissin yok olması, azalması, bastırılması çok zor... Ama aslında kendi değerini belirleyen kendini kıymetli yapan yine insanoğluydu. Bunu bilmek değil de sanırım asıl mesele bu bildiğimizi uygulayabilmek...
Öyle güzel gülüyorum ki hiç yalan olduğu anlaşılmıyor. Neden mi? Kimse gözlerime dikkatli bakmıyor. Gülten Alp