Bazen bu şarkı beni çok hüzünlendiriyor. Neden bilmem, kendimi sık ağaçlı bir ormanın ortasında amaçsızca dolaşırken hayal ediyorum. Yalnızım, soğuk ve karanlık; kimse beni kurtarmaya gelmiyor.
Sayfa 145·Kitabı okuyor
Anladım ki, dünyada menfaat nakdi piyasadan kalkacak olsa, kimse kimseye dostluk malını satmayacak… 
Sayfa 32·Kitabı okuyor
Dostluk
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Günaydın
... ve yeryüzünde bana ihtiyacı olan kimse yok. Öyle, değil mi anne? Ben kimseye gerekli değilim, hiç kimseye! Ve galiba bana da artık hiç kimse gerekli değil. Çünkü ben...
Sayfa 22·Kitabı okudu
Benim yalnızlığım, ıssız bir çölün, yahut tenha bir dağ başının kimsesizliğine benzemeyen bir yalnızlıktı. Belki hakikaten cemiyetten soyunmuş, uzaklaşmış olan kimse için bir sükün ve teselli ciheti bulunabilir; fakat ben ki hesapsız bir insan kalabalığı arasında olmama rağmen yalnız ve kimsesizdim.
Sayfa 31·Kitabı okuyor
Bazı kadınlar, bir ömre sığar ama hiçbir ömürde kalmazdı. Çünkü bazı aşklar, insanın içinde gömülü kalır ama cenazesine hiç kimse gitmezdi.
Dilinde Besmele olsun, elinde Sûre–i Nûr, Kesende sade mühür... Kimse çarpamaz... Destûr!
Din