Sevginin sâde heyecan duymaktan ibaret olmadığını çabuk anladın. Onun için, şimdi de aşkı inkar etmek hatasına düşüyorsun ve beni de o çeşit basit bir heyecana yakalanmışlardan farzediyorsun. Hatanı kabul et Leyla… ben, içgüdülerimizden gelen bir kuvvetin esiri değilim , aşkın esiriyim.
Ben de hatamı itiraf ediyorum: Aşkın esiriyim, diyorum, fakat bütün ızdırap ve zahmetlerimin, ona, kayıtsız ve şartsız esir olmamaktan ileri geldiğini de biliyorum. 
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
İnsanların vefasız, bencil, menfaatçi olduklarına mı darılıyorsun?..
Bunun, ateşten yakmamak, kılıçtan kesmemek hassalarını istemekten ne farkı var?
İnsan, kâh fesattır,kâh ateştir,kâh ise veba…
Gene o insan hem hikmettir, hem salâhtır, hem kainat ve hem maksut.
Lâkin sen, gözlerindeki illetten, birincileri görüyor, ikincilerin gafili bulunuyorsun.