Siz hiç çocuk yakınınızı kaybettiniz mi?
Ben kaybettim. Şu an bunu anlatacak kimsem yok. Size anlatabilir miyim? (Evet diye kabul ettim.) Harika bir gündü, başka akrabalarımla birlikte piknikteydim. Halacım da Zeynep’imle birlikte şehir dışına gitmişlerdi. Zeynep 6 yaşındaydı.. Denize girmek istedi diye halacım da kıramadı onu. Zeynep halamın torunuydu. Benim için ikisinin önemini burada size anlatacak herhangi bir kelimem yok. Kelimem yok çünkü onlar çok başkaydı.. Zeynoşum bıcır bıcır, çok bilmiş, öyle temiz kalpli ve vicdanlı, akıllı bir çocuktu ki.. Yaşıtlarına göre o kadar olgun, muhteşem bir çocuktu. Burada fotoğrafımızı paylaşmayı çok isterdim. Ama kötü insanlar var. Ona herhangi bir şey denmesi ihtimali benim canımı yakar.. Ben diğer yiğenimle piknikte oynarken bir telefon geldi. Kaza yaptıklarını ve ikisine de araba çarptığını öğrendik.. Hastaneden bilgi almaya çalıştığımızı hatırlıyorum. O arabaya nasıl bindik o arabada eve nasıl geldik piknik alanından.. Ağlaya ağlaya kaza yapma riskiyle dönmeye çalıştık. Arabada halamın vefat haberini aldık.. Oracıkta vefat etmiş halam… Karşıdan karşıya geçmek istemişler sadece.. Alkollü, makas atan biri, 30 metre sürüklemiş onları.. Görüntüleri yok.. İyi ki yok.. Zeynoşumuz 2 gün yoğun bakımda kaldı.. Biz hep onun iyi olmasını bekledik.. Maalesef 1 gün arayla aynı camide tekrar toplandık.. Ben bundan daha büyük bir acı hatırlamıyorum. Vefat etmeden önce birlikte oyunlar oynamıştık.. Tırnaklarını süslemiştim. Ne çok mutluydu.. Fotoğraflarını en son ben çekmiştim.. Bayramlık beyaz elbisesiyle.. O elbisesini tabutunun üstüne koyduk… Acaba büyüyebilseydi nasıl başarılı olurdu? Ne kadar güzel genç bir kız olacaktı kim bilir.. Seni çok özledim meleğim.. Esra ablan her çocuk gördüğünde seni hatırlıyor.. Her çocukları sevdiğinde gülümsemelerinde seni arıyor.. Senin
Duygu ve Düşünce
Çölde sussuz kalmışım da su verecek kimsem yokmuş gibi.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Neden bilmiyorum ama kimsem yok
Şimdi annem yok, sanki ıssızda, tanımadığım bir dünyada, hiç kimsem ve gidecek hiçbir yerim de yok gibi hissediyorum; bir daha böyle bir şefkatle ısınır mı yüreğim bilmiyorum…
Kimsem yok deme! Seni, her an duyan Rabbin var..
Gözyaşların yanaklarından süzülürken 'Kimsem yok' deme. Seni her nefesinde koruyan, kalbinin atışını düzenleyen bir Allah var. O, kalbi kırık olanlarla beraberdir. Şu an seninle beraber, seni teselli ediyor. Bunu hisset.🥹✨
Alıntı
Tut beni Allah'ım! Kayıyorum, tökezliyorum, düşüyorum... Yolumu kaybediyorum dünya çıkmazında. Ey yerlerin ve göklerin, ve ikisi arasındakilerin Rabbi! Ben'im Rabb'im... Ellerimi Senden başka uzatacak kimsem yok. Kime uzatsam, açıkta kalıyor bir parçam. Atarsan beni, tutacak yok; bırakırsan düşerim... Allah'ım! Yaratan, rızık veren, yol gösteren... Rahmetini kimseden esirgemeyen Rabbim... Düşe kalka kanamışken, yitmişken, bitmişken... Senin sözlerin yetişiyor imdadıma: “Bana dua edin, icabet edeyim.” Sana güvenerek geliyorum Allah'ım... "Beni bırakma uçurumlara...” “Tut ki, edemem Sensiz." Yer Senin, gök Senin, ben Senin, yollar Senin... Sen istemezsen, kime giderim? Düşsem, kim tutar elimden? Kim sarar yaralarımı? Sırtımda hata kamburum, alnımda gaflet çizgileri... Yüzüme bakılası değil... Ama Senden başka kimim var benim? Kime giderim? Tut beni Allah'ım. Tut ki, edemem Sensiz.
1000Kitap