kıpçak

kıpçak
@kipcakk
Muhtaç olduğun kudret damarlarındaki asil kanda mevcuttur.

kıpçak

, bir kitap okudu
6/10
·96 syf.·
2025 1. kitabı
Fyodor Dostoyevski
7.5/10 · 102,4bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Ben senin yerinde olsam evlenmezdim" dedi. "Trajik bir aşk deneyimi yaşa. Yumurtalıklarını falan aldır. Buna benzer bir şey yap." Bu arada yan gözle bana kötücül bakışlarından birini fırlattı. Yalnızca kötücül değildi, garip bir korku da vardı, suçlu bir çocuk gibi. Sanki söylememesi gereken bir şey söylemiş de nasıl tepki vereceğimi bekler gibiydi. Birdenbire benden çok daha genç göründü.
Sayfa 162·Kitabı okudu
Bulantı
Kayıplara karışıyorum sindikçe köşeme. Kendi yalnızlığımda bir avareyim. Başıboş kaygısız bi ayyaşım belki ya da noksanlıklarda fazlayı görmüş bi divaneyim... Yalapalayan ayaklarım ,uyuklayan gözlerim var. Ellerim çatlamış dudaklarım ise kuru su için dilenmekteler bana. Suyum yok değil elbet ama kana kana içmiyorum. Susadıkça hatırlıyorum ki ; Ölü bedenlerin gölgesinde toprakta yalın ayak yürümekteyim. Kan kokusu midemi bulandırdı. Yürümeye devam ediyorum , kan birikintilerini şarap sanıp içenler var,izliyorum. Onlar etraftaki cesetleri görmüyor, harap mezarlığı da öyle.. Benim ise kanayan bedenler arasında başım dönüyor. Bir yağmur bastırıyor birden,çölün ortasında gibiydim halbuki. İslanıyorum ben , ama çiçeksiz toprak kurudukça kuruyor. Sağanağın altında da kurak kalabilirmiş toprak , o an anlıyorum. Ben ayyaş mıyım divane miyim bilmem .. Ama o kanlı cesetlerin arasında ıslanan tek kişiyim , onu biliyorum yalnız.Bakındıkça etrafa ruhum harlanıyor,yağmurun altında aleve dönüşmüş yanıyorum. Yakıyorum. -Dia @diaa_rime
Alıntı