Kitabistan

Kitabistan
@kitab_istan
Okur, yazar, çizer Mesaj atmayın lütfen instagram.com/hemsirenin_kita...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"biliyorsun" dedim, "İstanbul Şubat ayında insanın ciğerini söker."Yumuşak bir sesle devam ettim."Günlerce, gecelerce yağan yağmurdan için üşür, sürekli ıslakmışsın gibi hissedersin.Elini sürdüğün her yer ıslaktır sanki. Hava bir poyraz olur,bir lodos. Deniz dalgalı, günler karanlık..."
Alıntı
"Tanrıya güveniyoruz, diğer herkes nakit ödemeli." Bu küfür olurdu şimdi...
Alıntı
Disklere kaydedildikten sonra kitapların öğütücüye gitmesi gerekirdi,ama kimi zaman eve götürürdüm onları onlara dokunmaktan ve görünüşlerinden zevk alıyordum.Luk bir antikacının kafasına sahip olduğumu söylüyordu,bundan hoşlanıyordu eski şeyleri o da severdi
Sayfa 215·Kitabı okudu
Alıntı