O, burada ölmüştü. İçimde sessiz ve ağır bir duygu yükseldi. İnsan sevdiği birinin öldüğü yerde zamanın sonsuza kadar durduğunu hisseder. Aynı noktada durabilirse, o acının kendisine de geçmesini ister.
Sevdiğim kişiyi kaybetmek, uzun denemeyecek yirmi yıllık hayatımda ilk kez yaşadığım bir şeydi. Nefesim kesilecek gibi oldu. Onun öldüğü geceden sonra kalbim benden uzaklaştı, ne yaparsam yapayım bir daha da geri dönmedi. Artık dünyaya eskisi gibi bakabilmem mümkün değildi. Zihnim dengesiz bir şekilde dalgalanıyor, yerli yerine oturamıyor, hep bulanık ve ağırdı. İnsanların ömrü boyunca bir kez bile yaşamak zorunda kalmayabileceği şeylerden birine bu şekilde katılmış olmaktan, yalnızca üzüntü duyuyorum. Elbette daha çok gençtik, belki de bu hayatımızın son aşkı değildi.