Kitabinaslibu

Çünkü tövbemiz yalnızca kısacık bir bakışı, çabamız yalnızca soluk almayı hak eder.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Doğa insanın geliştirdiklerinin tamamlayıcısı mıydı? İnsanın başladığını doğa mı bitiriyordu?
Karısının zeki olmadığını, kitaplarla arasının iyi olmadığını düşünmek hoşuna gittiği için onun basitliğini, cehaletini abartırdı. Acaba okuduğunu anlıyor muydu? Büyük bir olasılıkla anlamıyor diye geçirdi içinden…
Suyun üzerinden yüzen çiçekler gibi süzülüyordu sözcükler…
Her şey bu maske takılmış donuk yüzlerin ardında birikiyordu.