zerda

zerda
@kitabloog
Ne çok insan ve ne büyük ıssızlık...
Ölümümün en çok acı vereceği kişi bu dünyayı benden önce terk etti.
Sayfa 143·Kitabı okudu
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Usulca ayrılmak isterim bu dünyadan, gürültü yapmamak için yalınayak gecenin karanlığına karışarak.
Sayfa 143·Kitabı okudu
Hayattan da ölümden korktuğum kadar korkuyorum.
Sayfa 143·Kitabı okudu
Annem öldü, ben kaybolmuş bir çocuğum.
Sayfa 135·Kitabı okudu
Yalnız kalmak, terk edilmek, unutulmak… Bunların hangisinden daha çok korkuyorum? Belki de unutulmak en kötüsü. Yalnız kaldığımda, bir yerlerde birinin beni düşündüğünü hayal edebilirim hep. Terk edildiğimde, özlendiğimi, o kişinin yaptığından pişman olduğunu hayal edebilirim. Unutulduğumda ise hayal edecek hiçbir şey bulamam. Sanki bu dünyada hiç var olmamışım gibi.
Sayfa 133·Kitabı okudu