Yine de onlarca kalabalığın içinde, bilir misiniz insanoğlu yalnızdır. Herkes yalnızdır. Böyle kalabalık günlerde insanın kendi içindeki sesi duyması ne de zordur... Oysa dert ve çile, insana değecekse şayet tenha aramaz.
"Doğru yolda olun! Orta yolu tutun... Alacağınız bol mükâfata sevinin... Biliniz ki aranızdan hiçbiriniz kendi ameliyle cennete giremeyecektir Ben de giremem... Ancak Allah beni bağışlarsa ve rahmetiyle kuşatırsa o hariç..."