Merhabalar
Uzun zamandır okumak istediğim bir kitaptı.
Hz. Aişe'yi Aişe dilinden anlatan, çok akıcı, hayatının her detayına yer veren bir roman.
Çoğu kez karşımda konuşanın Hz. Aişe olduğunu hayal eder gibi oldum.
Hz. Aişe'nin Resulullah'a olan aşkı çok güzel ve çok gerçekçi, duygulu bir şekilde anlatılmış. Kitabın içindeki alıntılara doyamadım. Kitap tam anlamıyla mükemmel... Okuyanın kalbine aşkı ve sevgiyi hissettiriyor.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
İnsan için büyüme, olgunlaşma sadece ilk çocukluk günlerinde değildir... Başımıza gelen dertler, hangi yaşta olursak olalım, bir öğreti yolu olarak büyüme maceramızın içindedir...