Zalimler istemese de Allah nurunu tamamlayacak, bu kutlu dava, bir gün yeryüzündeki tüm evlere girecek, bütün kapıları çalacak, bütün kalplere değecekti... "Ben sadece bu tebliği yapmakla memurum" diyecekti tüm saldırıların karşısında... Bazen yere düşüreceklerdi O'nu... Bazen yüzü gözü toprak içinde kalacaktı... Bazen dudakları kanayacak, bazen sırtı acıyacaktı... En çok da kalbi... Kalbi sızlayacaktı...