"Mesela ne zaman bir sinema salonuna oturup Yıldızlar Savaşı'nı izlesem, gerçek perdenin içi mi dışı mı, emin olamıyorum. Üstelik ne kadar aptalca olursa olsun, hissettiğim bu ikilemi seviyorum galiba."
Bu kainatta her şey ikilik üzerine dersem daha doğru olur sanırım. Iyi kötü, güzel çirkin, gece gündüz, yaşam ölüm her ne varsa ikilik üzerinedir. Eğer dikkatli bakarsanız ağaçlar bile önce ikiye ayrılır, sonra her dal tekrar ikiye ayrılır, sonra bunu hep tekrar edip durur.