Akış
Ara
Ne Okusam?
Giriş Yap
Kaydol

Toplu Oyunları 2

444 - Medeniyet Tiyatrosu - Öldün, Duydun mu?

Yiğit Sertdemir

444 - Medeniyet Tiyatrosu - Öldün, Duydun mu? Hakkında

444 - Medeniyet Tiyatrosu - Öldün, Duydun mu? konusu, istatistikler, fiyatları ve daha fazlası burada.
8/10
1 Kişi
8
Okunma
Beğeni
740
Görüntülenme

Hakkında

Yiğit Sertdemir'den yakın geçmişten bugüne bakan, bugünden geleceğe sözünü içtenlikle ve dürüstçe aktaran üç oyun. Gerilim ve mizahın iç içe geçtiği 444, 'Hatırlatma Merkezi'nin şikâyet bölümünde çalışan iki kişinin, çağrı sisteminin karışmasıyla içine düştükleri durumu, bulmay< çalıştıkları çözümlerle ulaştıkları çarpıcı gerçeği anlatıyor. Medeniyet Tiyatrosu, tiyatro binalarının yıkıldığı, tiyatronun anlamının unutulduğu ve bilinmediği bir zamanda geçen, kurgusunda çeşitli oyun metinlerinden alıntılara yer veren bir gençlik oyunu. Öldün, Duydun mu? intihar etmiş bir adamın, uyandığında kendini tuhaf bir yerde küvetin içinde bulmasıyla başlar... Adamın hayatı, bir Masalcı ve oyuna sonradan giren Ebe tarafından yeniden gözden geçirilecektir.
Tahmini Okuma Süresi: 4 sa. 32 dk.Sayfa Sayısı: 160Basım Tarihi: Temmuz 2017Yayınevi: Mitos Boyut Yayınları
ISBN: 9789757785569Ülke: TürkiyeDil: TürkçeFormat: Karton kapak
Reklam

Yazar Hakkında

Yiğit Sertdemir
Yiğit SertdemirYazar · 2 kitap
1979 İzmir doğumlu. İTÜ’de makine mühendisliği okumak üzere İstanbul’a geldi. Amatör olarak ‘giriştiği’ tiyatroya, Yeditepe Üniversitesi Tiyatro Bölümü’nde devam etti. Yönetmenlik ve oyunculuk da yapıyor. Altıdan Sonra Tiyatro’nun kurucularından. Ne: Oyun listesi kabarık: Bekleme Salonu, O.B.E.B., Öldün, Duydun mu?, Medeniyet Tiyatrosu, 444, Fail-i Müşterek, Surname 2010, Karabahtlı Kardeşlerin Bitmeyen Şen Gösterisi, Gerçek Hayattan Alınmıştır, Dertsiz Oyun. Nasıl: Kendisini şöyle anlatıyor: “Kuşağının sorunları üzerinden, Türkiye yakın tarihine bakmakla meşgul. Hesaplaşmalar. Kara mizah denemeleri. Kukla ile tanışmadan sonra görsel metinler. Tüm öğelerin didiklendiği arayışlar. Performans kavramına ucundan teşnelik. Güldürmeden tokat atmamaya gayret etmek…” Neden: Bir kere şehirde bağımsız tiyatronun sesi ilk duyulmaya başladığı zamanlardan beri hayatımızda olduğu için. Hep daha yenisini denemeye açık olduğu için. Günceli de es geçmeden seyirciyi kavradığı için… Çok sayıda ödülü var demekle yetinelim!