Geri Bildirim
Yiğit Sertdemir

Yiğit Sertdemir

0.0/10
0 Kişi
·
3
Okunma
·
0
Beğeni
·
267
Gösterim
Adı:
Yiğit Sertdemir
Unvan:
Tiyatrocu, Yazar
Doğum:
İzmir, Türkiye, 1979
1979 İzmir doğumlu. İTÜ’de makine mühendisliği okumak üzere İstanbul’a geldi. Amatör olarak ‘giriştiği’ tiyatroya, Yeditepe Üniversitesi Tiyatro Bölümü’nde devam etti. Yönetmenlik ve oyunculuk da yapıyor. Altıdan Sonra Tiyatro’nun kurucularından.
Ne: Oyun listesi kabarık: Bekleme Salonu, O.B.E.B., Öldün, Duydun mu?, Medeniyet Tiyatrosu, 444, Fail-i Müşterek, Surname 2010, Karabahtlı Kardeşlerin Bitmeyen Şen Gösterisi, Gerçek Hayattan Alınmıştır, Dertsiz Oyun.
Nasıl: Kendisini şöyle anlatıyor: “Kuşağının sorunları üzerinden, Türkiye yakın tarihine bakmakla meşgul. Hesaplaşmalar. Kara mizah denemeleri. Kukla ile tanışmadan sonra görsel metinler. Tüm öğelerin didiklendiği arayışlar. Performans kavramına ucundan teşnelik. Güldürmeden tokat atmamaya gayret etmek…”
Neden: Bir kere şehirde bağımsız tiyatronun sesi ilk duyulmaya başladığı zamanlardan beri hayatımızda olduğu için. Hep daha yenisini denemeye açık olduğu için. Günceli de es geçmeden seyirciyi kavradığı için… Çok sayıda ödülü var demekle yetinelim!
Yazara henüz alıntı eklenmedi.
Yazara henüz inceleme eklenmedi.

Yazarın biyografisi

Adı:
Yiğit Sertdemir
Unvan:
Tiyatrocu, Yazar
Doğum:
İzmir, Türkiye, 1979
1979 İzmir doğumlu. İTÜ’de makine mühendisliği okumak üzere İstanbul’a geldi. Amatör olarak ‘giriştiği’ tiyatroya, Yeditepe Üniversitesi Tiyatro Bölümü’nde devam etti. Yönetmenlik ve oyunculuk da yapıyor. Altıdan Sonra Tiyatro’nun kurucularından.
Ne: Oyun listesi kabarık: Bekleme Salonu, O.B.E.B., Öldün, Duydun mu?, Medeniyet Tiyatrosu, 444, Fail-i Müşterek, Surname 2010, Karabahtlı Kardeşlerin Bitmeyen Şen Gösterisi, Gerçek Hayattan Alınmıştır, Dertsiz Oyun.
Nasıl: Kendisini şöyle anlatıyor: “Kuşağının sorunları üzerinden, Türkiye yakın tarihine bakmakla meşgul. Hesaplaşmalar. Kara mizah denemeleri. Kukla ile tanışmadan sonra görsel metinler. Tüm öğelerin didiklendiği arayışlar. Performans kavramına ucundan teşnelik. Güldürmeden tokat atmamaya gayret etmek…”
Neden: Bir kere şehirde bağımsız tiyatronun sesi ilk duyulmaya başladığı zamanlardan beri hayatımızda olduğu için. Hep daha yenisini denemeye açık olduğu için. Günceli de es geçmeden seyirciyi kavradığı için… Çok sayıda ödülü var demekle yetinelim!

Yazar istatistikleri

  • 3 okur okudu.
  • 1 okur okuyacak.