Korkum yoktu, beklentim yoktu, yargılamıyordum, beni izleyen gözler yoktu. Görünmezdim. Saf mutluluk.
Güvenli deliğimden çıkmış, perakende köleliğime geri dönüyordum.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Son zamanlarda öğrendiğim bir şey varsa o da hayatın yapmak istemediğim şeylerle zaman kaybet için çok kısa olduğuydu. Özellikle o şeyler yerine ne yapmak istediğini biliyorsan.