O da Sevecekti , Galiba Bir İşi Çıktı

Aşk'sızım

Hazal Taş
'Hiç mi sevmedi?' dedi. Ben de 'Sevecekti,' dedim. 'O da sevecekti, galiba bir işi çıktı.'
Sayfa 184·Kitabı okudu
Aşk
Ah, keşke sular beynimde kördüğüm olmuş sorulardan da kurtarsa beni. Keşke, yürek susuzluğumun kurak çatlaklarını da dindirebilse bir nebze...
Sayfa 150·Kitabı okudu
Hayat ve İnsan
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Sen bana uğurlu gelmedin, sen bana AŞK geldin..."
Nasıl bağladın ki kalbimi, hiçbir kilit gözlerin kadar açmadı yüreğimin derinliklerini? Seni sevmek değil ki bu. Bu bildiğin sürgün... Gitmekte zerre tereddüt etmediğim aşk şehrine yani yüreğine sürgün... Ve bu esaret, aşkımın özgürlüğü... Bir ömür esir kalmak ise gönlümün borcu.
Ben eminim aşkımda, tıpkı senin. Ve Rabbim emin bizim kalbimizden. Kimseyi kırmadan çekilen bunca acı kefaretimiz, aldığımız her nefes birbirimize giden yolda bir adım. Öyleyse adın adım, vuslatın vuslatım. Sen benim ezelimdin, artık ahirim... Susalım şimdilik sıra bize gelmedi. Sırayı aldığımız gün sözüm olsun sana. Susan sevmemiş olsun. Gözümüzü kapatıp açtığımızda görüşmek üzere...
Annem konuşursa, babam gibi şakaya vuramazdı cümlelerini, yüreğimin en derinine dokunurdu. Çünkü beni en çok da annemin gözyaşları yaralardı. Her bir kelimesinde büyüdüğümü anımsatırdı. Ama kabul edemem ki! Annem hep yanımda olsun, her şeyi her zamanki gibi ona danışayım isterim. Asla ama asla büyümek istemem.