Kutulu Set

Av

Aylem Güngördü

Puan

7.210 üzerinden
76 kişi
Av/Aylem Güngördü
5/10
·400 syf.··
Beğendi
·
2025 3. kitabı
·
28 saatte okudu
·
Okunma: 21 Temmuz 2025 17:06
Brica Aylem Güngördü'nün alışılmadık, tuhaf ve orijinal kaleminden bir Av hikâyesi. Serinin ilk kitabını dört sene önce bambaşka bir şehre alışma yolculuğumda severek okumuştum,şu anki bilincimle ve düşünce sistemimle yeniden okuyup değerlendirmek istedim. Barda barmeidlik yapan ve güzelliği yüzünden lanetlendiğini düşünen Beste Güngördü , bir adamın yaptığı saygısızlık ve çirkin davranış nedeniyle kendisini tutamayıp adamın kafasına cam şişeyi indirir. Kendisini gecenin başından beri göz hapsine alan; çekici,yakışıklı Avcı'nın uzattığı elini tutarak "kaçırılır." Ablası Bilge'nin sevgilisi Atakan'ın kirli işleri nedeniyle başı beladan kurtulmayan Beste, hem hayattaki tek yakınının izini sürmek hem de çekim hissettiği Kuzey karakteri ile daha fazla vakit geçirebilmek için evde kendi isteğiyle kalmasının ardından gelişen olaylar konu alınmaktadır. Yazarın kalemi gerçekten oldukça sürükleyici. Daha çok olay temelli olduğu için okurken sıkılmak veya reading slump'a girmek mümkün değil. Ayrıca ana karakterler arasındaki uyum çarpıcıydı. Hatta Burak karakterini bile daha çok okumayı isterdim. Karakterleri gerçekçi bir biçimde resmetmeyi başarmıştı. Efla,Dolunay,Sarp,İmge,Mete karakterlerini de hiç sevmedim ,bu da hikâyeye daha fazla gerçeklik katmaktaydı. Yayımlandığı dönemde pek bu tarz terimler edebiyat dünyasında yerini bulamadığından dolayı, "Tetikleyici unsurlar bulunmaktadır."yazısının bulunmama nedenini anlayışla karşılayabilmekteyim. Yine de yeni basımında olması daha iyi olabilirdi... Dark romance türü olarak nitelendirilmesi mümkün. Smut sahneler yoğunlukta. Mantık hataları olarak ise Kuzey'in her yerde ekibindeki kişilerin adlarını açık etmesi,Beste karakterinin Cahit,Buğra gibi birçok erkeğin saniyesine ilgisini çekmesi gibi birçok unsuru örnek olarak
1000Kitap
AvAylem Güngördü · Parola Yayınları · 2021192 okunma
10/10
·400 syf.··
2022 4. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 13 Ocak 2022 19:48
(Okumayanlar için spoiler vermeden anlatıyorum) Merhaba Ben Av (1.) Kitabın Yorumla Geldim : Aylem GünGördü Yazarın okuduğum ilk kitabı . Kitap akıcı ve sürükleyicidi. Kitabı okuyan anladı . Kitabı 3 günde okudum Yoruma geçmeden biraz konusundan bahsetcem :Geçici bir süre barda çalışan Beste’nin hayatı hiç tanımadığı bir adam olan Kuzey tarafından kaçırılması ile tepetaklak olur. Kuzey, Beste’nin bildiği her şeyden daha tehlikeli ve karanlık bir adamdır. Çok geçmeden bu işte bir hata olduğu ortaya çıkar. Ancak onları birleştiren karanlık sırları ve tutkuları, onları birbirine daha çok mu bağlayacaktır yoksa sonsuza dek kopmalarına mı sebep olacaktır? *Ben hep aydınlıktım, kulaklardaki tatlı bir besteydim. Ben, güneydeki çöllerin tatlı meltemlerine ait bir müziktim, o ise kuzeydeki buzdan oluşmuş mağaraların tahtındaki kraldı. Kulakları müziğe sağır, teni sıcaklığa hasret, gözleri sevgiyi göremeyecek kadar kör, burnu ılık bir ıhlamur akşamını asla duyamayacak kadar körelmiş, dudakları buzdan ağlarla örülmüş, gerçek bir tutkunun sıcaklığını asla kalbinde hissedemeyecek buz kesmiş bir hükümdardı." Bir savaşın ortasında, yaşamla ölüm arasındaki ince çizgide vals yapan Beste ve Kuzey. Avına âşık olan avcı, avcı mıdır yoksa av mı? Kuzey BozKurt ( baş erkek karakter) : İş adamı, Sert,Umursamaz , Emirler veren , Buzdağı Beste GünGördü ( baş kız karakter): Küçük yaşıda annesi ve babası kaybetti , Ablası var , Kendi halinde, İntaçı gerçekten çok güçlü karakter . Av Kitabını soluksuz okudum .Uzun zamandır okuduğum ve kitaplar'dan çok zevk aldığımı hatırlamıyorum . Kuzey kızı ilk önce bence kendisknden korusun kıza yapmadığı kalmadı resmen . Atakanın hakkında öğrendiğimde kadınlara yaptıklarını duyunca şok oldum .Bilge Beste ' nin ablası bu işin içinde nerede acabaHer
AvAylem Güngördü · Parola Yayınları · 2021192 okunma
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
Av
Puan vermedi·400 syf.··
Beğendi
·
2022 6. kitabı
·
36 saatte okudu
·
Okunma: 16 Ocak 2022 10:32
"Ben hep aydınlıktım, kulaklardaki tatlı bir besteydim. Ben, Güneydeki çöllerin tatlı meltemleri ait bir müziktim. O ise kuzeydeki buzdan oluşmuş mağaraların tahtındaki kraldı. Kulakları müziğe sağır, teni sıcaklığı Hasret, gözleri sevgiyi göremeyecek kadar kör, burnu ılık bir Ihlamur akşamına asla duyamayacak kadar körelmiş, dudakları buzdan ağlarla örülmüş, gerçek bir tutku'nun sıcaklığını asla kalbinde hissedilmeyecek buz kesmiş bir hükümdardı. Kitabımız geçici bir süre ablasının yerinde çalışan bestenin ablası sanarak kuzey tarafından bardan kaçırılmasıyla başlıyor.Sonrası aksiyon, macera, yeraltı dünyası adamların savaşı,intikamı,aşk,savaşlar ve kan... Yazarımız kitabın sonuna kadar ilgiyi ve merakı tetikleyerek kurguyu devam ettirmiş ve okurlarına keyifle merakla okunacak bir kitap yazmış.Yazarimiza teşekkür eder, kitabın 2. Serisi avcı kitabını merakla bekliyorum
AvAylem Güngördü · Parola Yayınları · 2021192 okunma
10/10
·400 syf.··
Beğendi
·
2023 5. kitabı
·
8 günde okudu
·
Okunma: 19 Kasım 2023 19:42
Kitabın konusu güzel ve anlatım dili de çok akıcı, sade ve güzel. Kesinlikle okurken sizi sıkan bir dil kullanmamış yazar. Ama bu kitabı okurken Beste ve Kuzey'in bazı hareketlerine sinirlenebilir, delirebilirsiniz. Kitabın içeriğinde çoğunlukla aksiyon, azıcık macera ve küçük küçük +18 sahneleri ile çok güzel bir kitap. Böyle kitap sevenler için tavsiye ederim.
İnceleme
AvAylem Güngördü · Parola Yayınları · 2021192 okunma
-Öznel düşünce-
1/10
·400 syf.··
2025 30. kitabı
·
9 günde okudu
·
Okunma: 17 Nisan 2025 17:36
Öncelikle kitabı konusunu bile bilmeden başladım. Eğer konusunu öğrenmek istiyorsanız anlatıyorum. Barda çalılan bir kız var ve bir gün orada bir adam "Bu gece boşsanız benim evime gelin benim evimde var tezgahı var bana hizmet edersiniz" tarsınsa bir şey söylüyor ve kız itiraz ediyor. Adam dinlemeyince kıza dayabamayıp alkol şişesini adamın kafasında patlatıyor. Herkes kaçıyor korkuyor, ambulansı ve polisi çağırıyorlar. Kız ne yapacağını bilmiyor. Bir adam gelım ona el uzayıp kendisinin ona yardım edebeilecepini söylüyor. Kız düşünmeden teklifi kabul ediyor. Arabaya bindiklerinde kızı bayıltıp bir yerde tutsak tutuyorlar. Konu bu olsada kızla erkek baş karakterimiz hiç uyumlu tipler değildi. Bunlar ilişki içinde bile değildi (sevgi ilişkisinden bahsediyorum fiziksel değil) ben burada birbirlerini sevdiğini hiç görmedim. Sadece kıskançlık ve sahiplenme vardı. Ve bunlar olmadan sadece ilişkiler vardı. Yani birbirlerini sevdiklerini sanmıyorum. Her sayfada sinir krizi geçirecektim. Karakterler çok maldı özür dilerim ama öyle en azından bence. Baş erkek karakterin içindeki tek duygunun kıskançlık ve sahiplenmeydi. Ve aşırı klişe bi kitaptı. İşte "O diğer kadınlar gibi değil," ve ya "O öyle bir şey yapmaz" tarzında çok şey vardı ya da çok sinir olduğumuz için benim gözüme çok battı. Asıl olay son sayfalardaydı devam kitabı olduğu için fakat düzgün bir şekilde okuayamadım yani bunca şeyden sonra boşluk gibi geldi. Sanırım birileri öldü. Devam kitabınıda okumayacağım. Kısacası ben tavsiye etmiyorum fakat yine de okumak isteyen varsa sizin tercihiniz. Ama okumadan önce 2 kere düşünseniz iyi olur.
AvAylem Güngördü · Parola Yayınları · 2021192 okunma