Kitabın kapağına bayıldım. Hikayemizde sinir bozucu, güvenilmez, çılgın Deadpool var.
Olayda, Spider-man' ımızın rüyalarına hunharca giren Deadpool arasında geçiyor. Sonuna kadar soluk soluğa okunan bir eser. Çok lezzetli
Deadpool karakterini sever ve birçok çizgi romanını okumuştum. Spider-man'la yan yana göremek beni heyecanlandırdığı için beklentiye girdim. Fakat çok çıtır çerez, ortalama bir çizgi roman okumak beni üzdü. hikaye, kurgu,şakalar,göndermeler hepsi deadpool standartlarının altındaydı bana göre. Yine de keyif aldım bu arada, sıkıcı değildi. okuduk ve bitti