"…Bilirdi ki, insanlar binəsibdir. Bu dünyada heç nə, heç bir xoş güzəran, səadət tapa bilmədiklərindən, binəsib insanlar üzlərini axirət dünyasına, axirətdə xoş gün, səadət, dinclik, bərabərlik vəd edən təriqət başçılarına çevirmişlər. Bu dərvişlər, təriqətlər hər şeyi axirətdə vəd etsələr də, beş günlük dünyadan getməyə, əbədi səadətə qovuşmağa çağırsalar da, məclisləri şən idi, musiqili idi, dünyanın əzablarını unutdururdu. Dərviş özünü şah, sultan adlandırmaqla insanlara bərabərlikdən xəbər verirdi. "Haqqın qarşısında hamı bərabərdir", - deyə müasir zalım şahlara, sultanlara meydan oxuyurdular. Fəqirin canından tikan çıxarır, qəlbini ümidlə doldururdular. (…) İbrahim getdikcə, gözü açıldıqca görürdü ki, bu zaviyələr mürşüdlər - qütblər üçün heç də qiblə, axirət dünyasının qapısı deyil: siyasi düşmənlərə qarşı mübarizədə, hakimiyyəti ələ almaq üçün gizli mərkəz, dayaq nöqtəsidir. Onlar istədikləri vaxt binəsibləri, minbir ümidlə buralara toplaşan füqəranı cihad adı ilə ayağa qaldırır, öz siyasi düşmənlərinə qarşı çıxarır, ölənlərin fərqinə varmadan qalib gəlirlər…"