İyi geceler
Kitap açık uyumak, uyumaların bence en güzeli.
Samimiyetsizi çıkar hayatından.
Reklam
bende birine kefil olacak tip yok
Ben yalnızlık seviyorum …
shshjk
Kuzuların Sessizliği evet çok güzel ama sıkıysa Kızların Sessizliği diye bir film çek. Asıl marifet o. Ama imkansız
Reklam
Reklam